utorok 3. mája 2011

Konštrukcia podhľadu

Po dlhšej prestávke som išiel po práci na byt. Chcel som začať robiť podhľad, vonku bola búrka, takže ísť behať ma nelákalo.


Pohnúť s podhľadom je pre mňa dôležité. Dnes som si dohodol brigádu na sobotu 14.5. s Karolom a Jurom - montovanie platní na konštrukciu. Po práci som preto ihneď išiel na byt. Hneď pri bráne som zistil, že mám problém. Brána bola vymenená, magnetický kľúč mi už nefungoval. Nová brána je jednokrídlová (čo je super, nebudem musieť už domovníčku urgovať ohľadne otvorenia dverí) a magnetická. Takže tam nie je kľúč, len magnetický. Zvnútra sa brána otvára na tlačítko. Preto som zvonil na domovníčku, ktorá mi dala objednaných 5 kľúčov. Na zvončeku som konečne už ja a nie Maďarová.



Už z ulice som videl, že mám na balkóne zábradlie. Okrem jednej strany je kompletné, ešte bez výplní. Taktiež je položená aj dlažba, ešte nešpárovaná.




Po obhliadke som začal robiť. Najskôr som namontoval v kuchynskej časti priečnu lištu na konštrukciu. Potom v obývačkovej časti. Na túto pôjde vnútorná clona podhľadu. Potom som prichytil na múrik do steny vodiacu lištu. Inak som nikde nevŕtal, nechcel som robiť rámus a pôjdem to urobiť vo štvrtok, poprípade v piatok. Lištu som namontoval aj v malej časti obývačky. Tu som poposúval aj pôvodné roštové konštrukcie, na ktoré pôjde strop (aby som zachoval 2m rozostup, kedže doska nepôjde na doraz k stene). Prichytil som vodiacu lištu aj na ostrovčeku. Viac som nemohol, lebo by som musel vŕtať s kladivom.





Tak som začal robiť výklenok pri ostrovčeku. Spodnú časť som už mal, tak som urobil hornú. Potom aj oba boky. Nakoniec som si vyrezal predok, ktorý ešte upravím a namontujem až keď bude urobený podhľad. O 20 som išiel domov pozerať hokej Slovensko Rusko. Zvyšok dokončím nabudúce.








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára