streda 18. mája 2011

Barterový obchod

Včera som bol s Robom na dome a dal mi dosky.


O pol siedmej sme sa stretli dole pred bytom na Dolných a išli sme k nemu na dom. Mal tam dosky od Stana, síce nie Rigips, ale Knauf. Tie boli ale o niečo širšie, ako jeho vozík. Ten je robený na 1,2 m a dosky Knauf boli 1,25. Tak sme premýšľali, ako ich doviezť. Rozrezali sme ich nakoniec na polovičku po šírke, lebo mal tam plno odrezkov z dosák po dĺžke, ktoré mal ako odpad. Mne však budú veľmi dobre slúžiť ako obklad radiátorových trubiek a nebudem musieť skosiť hranu na rohovú lištu. Takže dosky som si zobral len 2 ks. Narezali sme to, naložili do vozíka, išli na byt a vyniesli sme to hore. Robovi som miesto peňazí dal samonatĺacie kovové klince do stropu (lebo som tam mal ešte plnú krabicu) a priame úchyty (tých som mal tiež dosť). Dal som mu aj kotúč 5cm tesniacej pásky, ktorú už nebudem potrebovať. Mne to bolo nanič a aspoň nemusím platiť za dosky a odvoz, aj keď možno cena vecí bola o niečo vyššia. Taktiež ma pochválil, že byt dosť dobre vyzerá. Akurát mi vravel, že som si mal dať do stropu vatu na odhlučnenie a že nech si ju dám aspoň okolo tých trubiek a v kuchyni stúpačiek. Zhadzovať dosky už nebudem. Vraj existuje ešte spôsob,ktorý zvolí aj on, nafúkanie papierových kúskov. Jemu urobia 80m2 za 600 eur. Ale asi to robiť nebudem, aj keď by som bol odhlučnený. Škoda, mohol som tam dávať tú vatu Ursa DF 39, ale to je zase od 19 eur za balík a na strop by som ich potreboval asi 8ks, čo je 150 eur naviac. Na druhú stranu by som mal väčšie ticho. Už to ale nejdem riešiť, kúpim keď tak dnes jeden balík a tým obložím trubky a uzavriem ich.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára