piatok 6. mája 2011

Podhľad dokončený

Dnes som konečne dokončil podhľad a tak som pripravený obloženie sadrokartónom.


Ráno som hneď z práce na 7:45 vybehol do Baumaxu, kúpil som 5 UD profilov a 1 CD profil do zálohy (spolu za 9,24 Eur) a odniesol ich na byt. Po práci som potom išiel dokončiť podhľad. O 16-tej som bol na byte. Prvá zmena bola na balkóne, dlažba bola vyšpárovaná. Počas mojej práce ešte prišli robotníci a najskôr zatreli oranžovú farbu nad soklami a potom aj bielu a bordovú. Ešte prídu vysilikónovať rohy a budú rozoberať lešenie aj na prednej časti domu.




Ja som pokračoval v dokončení podhľadu. Najskôr som navŕtal vodiace lišty do domurovanej steny a na zadnú stenu výklenku v kuchyni. Potom som vložil rebro na kraj domurovanej steny a malé rebrá do výklenku. Celé som to uzavrel UD profilmi. Počas roboty som si zapálil fajku, prišiel aj Pišta s Domkom. Začal som dokončovať podhľad nad dverami. Tam som dal 56 cm rebrá a dve malé 42 pri domurovanej stene. Celé sme to uzavreli UD profilom a bolo hotové. Trošku sme museli dorovnať UD na seba, aby boli v rovine. Ešte budem mudieť dorovnať svetlú výšku od stropu na 19cm, lebo nad dverami mi to padá o 1cm.






Potom som začal montovať vodiace lišty pre zníženie priečky. Kusy UD profilov som prichytil v malej časti obývačky priečne na CD profily 5 cm od okraju (aby mi skok pri dverách do kúpeľne bol v jednej rovine). Potom som už išiel dom na hokej, veď bolo 19:45 a o 20:15 hralo Česko a Slovensko.

V nedeľu dokončím zníženie, keď UD navŕtam na druhej strane (hneď k stene) a 19cm CD profily kolmo spustím dole, na ktoré pripevním UD.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára