sobota 14. mája 2011

Uzavretie

Dnes som mal pred sebou veľkú výzvu, uzavrieť konštrukcie sadrokartónu.

O 8:30 som bol na byte, brána bola už vybetonovaná a po robotníkoch ani stopa. Na 9 prišiel Juro a neskôr aj Karol. Začali sme obkladať obývačku. Museli sme niektoré dosky zrezávať, lebo kvôli predelu sme mali kratšie dĺžky ako 2m. Potom sme začali robiť malú časť obývačky. Tá nám narobila najväčšie problémy, lebo je neskutočne krivá. Museli sme niektoré dosky zhodiť, zrezávať, napasovávať. Taktiež sme zabili čas napasovaním elektriky do dosiek. Prišiel aj Pišta s Domkom. Nahodili sme veľké dosky v kuchyni a išli na obed do Astry, pizza a kofola. Pišta mi doniesol krabicu skrutiek, síce kratších, ale na sadrokartón. Ostali mu z jeho prerábky a nemusel som kupovať, lebo sa rapídne míňali. Po obede sme boli značne unavení, ale začali sme dopĺňať chýbajúce časti z veľkých kusov. Doplnili sme kuchyňu, časť obývačky, malej časti obývačky a potom aj podhľad. Tam sme vyvŕtali dva otvory na bodové svetlá, pričom som počítal so stolíkom dlhým 1,7 m. Potom chalani odišli a ostal som sám s Pištom (Domko išiel domov). Obložili sme podhľad v malej izbe, potom doplnili časť pri tieniacej stene, ja som doplnil pri balkóne. Uzavrel som kuchyňu pri stúpačkách a Pišta zatiaľ urobil časť pri kúpeľňových dverách. Potom sme dokončili podhľad, ja som doplnil časť z kuchyne a Pišta prednú pri murovanej stene. Ale už bolo okolo 20tej, skrutkovač vypovedal funkciu, tak sme to zabalili. Boli sme zbití ako psi. Budem ho možno musieť odniesť do Hornbachu na reklamáciu, ale zatiaľ som ho rozobral a prečistil trochu, tak ide. Nešiel mi rozobrať úplne, potom sa s tým pohrám. Ešte mi chýba materiál na pár kusov. Mám síce odrezky, ale tými nevyplním niektoré časti. Musím doložiť časť v kuchyni pri okne. Potom doplniť v obývačke časť pri dverách do spálne a v malej časti pri podhľade a pri kúpeľni. Budem musieť doplniť aj časť stúpačiek, tienidla, radiátorových trubiek a ostrovčeka. Takže musím kúpiť nejaké dosky a ak bude čas, pôjdem to dokončiť. S Robom som sa dohodol, že mi dá on svoje 3ks, čo má na dome, dovezieme ich v utorok po 20tej ku mne na byt a ja mu potom zaplatím, keď si dá priviezť ďalšie na dom. Podhľad budem musieť miestami zbrúsiť a miestami dotmeliť, lebo hlavne časť pri murovanom múriku je krivšia. Keď svieti svetlo z boku, tak to je vidieť. Každopádne s nasvietením skontrolujem všetky časti sakrokartónu a dotmelím do roviny čo len pôjde.

















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára