utorok 10. mája 2011

Posledné montáže pred brigádou

Dnes som volal s Jurom, ktorý mi potvrdil sobotu. Prídu aj s Karolom a nahodíme posledné stropy - obývačku, kuchyňu a podhľad.


Ja som dnes najskôr vybehol z práce kúpiť v Gipsole akrylátový tmel do rohov. Vybral som Den Braven červený, nakoľko je kvalitnejší a nepraská ako silver. Kúpil som 5 túb spolu za 10,56 Eur, ale asi budem musieť ešte dokúpiť ďalšie asi 2-4 kusy, tak mi vyšiel výpočet  potrebných kusov = metre * (hĺbka škáry mm * šírka škáry mm / objem tuby). Tmel nanesiem po stierkovaní pištoľou do špár, pretriem prstom a vlhkou handričkou (popr. jarovou vodou) a nechám minimálne 24 hodín vyzrieť. Potom ho môžem bez problémov pretrieť farbou.

Po práci som išiel na byt. Moja úloha bola obložiť všetky časti, ktoré musia byť prichytené pred tým, než prídu chalani (komplet predel izby, kuchyňa, tienidlo v malej časti obývačky) a upratať. Hneď na parkovisku som zistil, že lešenie je už dole. Pri dverách bola konštrukcia, lebo vybetónovali vchod. Balkón bol špinavý od rôznych kamienkov, tak som ho pozametal a išiel robiť čo som mal naplánované. Nakoľko veľa častí budem vo vonkajších rohoch obkladať hliníkovými lištami, musel som dosky zrezávať na bokoch do šikma. Na to som použil Tahovu hobľovačku, ktorú mám od decembrovej brigády v zálohe v krabici. Pekne sa z nej prášilo a vydávala šialený hluk, takže k večeru som už posledné dve dosky robil bez nej. Najskôr som obložil predel z obývačkovej strany, potom z opačnej strany. Potom som doložil tieniacu lištu v malej časti. Začal som robiť obloženie kuchyne. Vyberal som zámerne dosky čo mi ostali ako odrezky. Nechcel som porušiť zbytočne nenačaté platne, aby mi nechýbali v sobotu. Takže som musel veľa orezávať hrany. Keď to bolo hotové, obložil som spodok predelu a skončil som. Ešte som upratal izbu, pozametal prach a špinu a odišiel domov. Už bolo 21:00.

















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára