nedeľa 8. mája 2011

Konštrukcie ukončené

Dnes som bol na bedmintone a na 12-tu som došiel na byt dokončiť konštrukciu predelu izby. Vonku začalo liať, tak ma nelákalo nič iné.

Počas mojej práce mi robotníci vysilikónovali balkón a tým mám asi veci ukončené.




Ja som si nastrihal CD profily a začal prichytávať do UD profilov. Potom som prichytil spodný UD profil a dorobil na konci úchyt k podhľadu. Na obývačkovej strane som si prichytil UD profily k stropu, ale už na UD profil a nie CD. Zase som nastrihal CD profily a pripevnil, potom prichytil UD. Lenže ked som ich chcel ešte priečne prichytiť, aby všade bolo 23 cm, tak som zistil, že obývačková strana je nižšie. Tak som ich musel demontovať a skracovať. Znovu pripevniť a potom poposúvať na jednotnú úroveň aj UD lištu v malej izbe. Potom som ešte konštrukciu priečne uchytil, aj keď som nemusel, lebo konštrukcia sa spojí pri namontovaní sadrokartónu. Potom som ešte zvyšný CD profil prichytil do UD v strope, aby som mohol lepšie pri montáži sadrokartónu na strop ho chytiť (keďže pri predelovej časti by som nemal o čo kvôli namontovanej konštrukcii predelu).










Potom som ešte prichytil sadrokartón z obývačkovej strany predelu v rohu a jednu dlhú časť na predel. No a ešte som dokončil tieniacu lištu nad ostrovčekom a zabalil to. Išiel som pozrieť aspoň 3. tretinu k Pištovi, Česko Rusko a vyhrali sme 3:2. V týždni prídem ešte nahodiť sadrokartón a predel, tieniacu lištu v malej izbe a z kuchynskej strany ostrovčeka uzavriem tiež horný bok.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára