štvrtok 5. mája 2011

Podhľad sa rýsuje

Na byt som dnes došiel za svetla a odišiel za tmy. Išiel som pokročiť s podhľadom.


Hneď po práci som išiel na byt a o 16:30 som už vŕtal prvú dieru. Na balkóne som už mal namontované komplet zábradlie, položené sokle a sklenenú výplň. Uvidím, ako to bude vyzerať, keď to došpárujú. Lešenie je už len na prednej strane domu.




Začal som vŕtaním drótov v obývačkovej časti pri ostrovčeku. Nahodil som úchyty a prichytil prvý CD profil. Potom som pripevnil s malej časti nad dverami UD profil, navŕtal ďalšie dróty a prichytil CD profil. Kúsok som musel nastrihnúť, lebo mi vadil predel. Mimochodom už viem ako ho obložím, budem to robiť cez víkend.



Potom som navŕtal dróty v kuchynskej časti. Tam som mal problém s uchytením, tak som ich prichytil do vysekanej časti po bývalej stene. Tým moje vŕtanie skončilo a susedia už budú mať väčší kľud a ja tiež. Nahodil som CD profil, ktorý som musel o kúsok skrátiť. Potom som sa babral s nastavením oboch profilov do zhodnej výšky a to 16 cm pod stropnú konštrukciu (+ 3 cm UD profil, takže strop podhľadu bude o 19 cm nižšie, spolu s doskou o 20,25 cm).



Po týchto úkonoch som začal prichytávať priečne 90 cm CD profily, na ktoré pôjde spodok podhľadu. Jeden som uchytil hneď na kraj a ostatné som dával do medzipriestoru profilov v obývačke. Do obývačky zasiahne podhľad 56cm (26cm od vodiaceho CD profilu, kuchyňa je 23 cm od profilu). Skrátené rebrá som klasicky prichytával krížovou spojkou, pričom na kraj CD profilu som prichytil UD profil. Naň uchytím vonkajšiu tieniacu lištu. Na kuchynskú časť som nedával UD, lebo už som nemal.




Chýbala mi aj spojka CD profilov, tak som spojil nastrihnutý profil s ostrovčekovým cez kúsok CD profilu. Na spoji som prichytil ešte jedno rebro a tým mám kuchynské rebrá urobené. Zajtra ešte prichytím do murovanej steny UD profil a tam prichytím ešte jedno rebro ostrovčeka. Potom dorobím už len krátke rebrá. Na bočnú stenu ostročeka som prichytil aj hore pri podhlade dosku a potom som namontoval na UD profil 16 cm tieniacu lištu vnútornú (tá čo zakryje konštrukcie). To už bol večer a ja som nechcel robiť rachot. O 21 som sa zbalil a išiel domov.




Zajtra dokončím komplet konštrukciu podhľadu a možno ak stihnem urobím aj predel. Na to budem musieť dokúpiť UD profily a možno aj jeden CD. Ešte si zavŕtam pár dier, aby som dokončil kuchynskú časť a bude dokonané.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára