štvrtok 19. mája 2011

Stropy kompletne uzavreté

Včera som nakoniec išiel po práci kúpiť sklennú vatu a robiť na byt.


Po práci som hneď išiel do Baumaxu kúpiť sklennú vatu na odizolovanie kúrenia a stúpačiek. Ako som už písal, strop som neizoloval aj z dôvodu vyšších nákladov. V Baumaxe mali rôzne typy vaty, ja som kúpil 10 cm v balíku, ktorý stál 28,88 eur. Keď si zoberiem, že to je cca 10m2, tak by som platil za vyplnenie stropov asi 200 eur. Hej, k celkovým nákladom, ktoré sú cca. 17 400 eur, to je nič. Ale za tie peniaze už môžem mať vypínače a nejaké svetlá. A povedzme si otvorene, stále je to panelák a až tak ho neodhlučním. Ale povedal som si, že stúpačky hej, nakoľko z kuchyne zospodu idú smrady a aj hluk. Takže naložil som balík, išiel sa ostrihať a potom na byt.



Na byte som bol o 17:15. Našiel som si odkaz, že si mám ísť po kľúče od pivníc. Ale to si vybavím v iný deň. Volal mi aj Pišta, tak prišiel aj s Dominom a Dadou. Pišta mi potom ostal pomáhať. Začal vypĺňať strop v obývačke pri klíme. Ja som zatiaľ natlačil vatu do stúpačiek v kuchyni. Potom sme to uzavreli a kým Pišta urobil štvorec v malej časti obývačky, ja som uzavrel ostrovček z oboch strán. Nakoniec sme zhodili dole podhľad nad dverami a pripevnili sme dosku do stropu (inak by som ju nevedel pripevniť), čím sme ukončili obývačku. Podhľad sme namontovali a urobili sme ešte poslednú stropnú časť - kuchyňu pri okne. Potom sme už išli domov, ja sa umyť a najesť, lebo som išiel po Braňa na letisko.








Dosky od Roba mi ešte ostali, takže budem mať aj na uzavretie tienidla (ale to urobím až bude namontované svetlo po stierkach). Ostalo mi plno pozdĺžnych častí, ktoré využijem pri radiátoroch. Najskôr tam ale napchám sklennú vatu, ktorej mám ešte asi pol balíka. To dokončím zajtra spolu s tienidlami v podhľade a cez víkend pôjdem tmeliť a prichytávať lišty. Teraz ma čaká hlavne veľa brúsenia a potom postúpim na stierky. Preto už začnem pomaličky odnášať veci z bytu, robiť tam poriadok. Poodnášam zostávajúce obkladačky, nepotrebné náradie. Po prácach so sadrokartónom asi zbehnem odniesť skrutkovať do Hornbachu, nech ho prečistia, lebo je zlý kontakt na spínači (neviem či kvôli prachu, nech to preveria radšej tam).

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára