sobota 21. mája 2011

Už len tmeliť

Včera som po práci išiel pozrieť plávajúce podlahy. Potom som išiel chvíľu robiť na byt, ale hlavne som chcel robiť dnes.


Ráno som išiel do predajne na Zlaté piesky, kde som si pozrel parkety. Jedny som aj našiel, aj mi poslali ponuku, ale ešte chcem poriešiť zľavu, takže tomu sa budem venovať na stránke neskôr.
Keď som došiel na byt, bolo už pred 11-nástou. Išiel som si po kľúče od pivnice k dôverníčke a pohádal sa. Zas jej vadilo, že mám prach pred dverami a nosia si to do bytu susedy. Potom som išiel robiť. Počasie bolo krásne, slnečno. Začal som obkladať v kuchyni. Včera som vyplnil vatou vnútro, chýbalo mi dať prednú časť. Keď som uzavrel kuchyňu, išiel som na obývačku. Vyrezané časti pri radiátore pripevním až mi zhodia radiátory, lebo sa tam nedostanem. Po vyplnení som uzavrel aj obývačku a tak isto som robil spálňu. Snažil som sa to vypočítať tak, aby som čo najmenej musel zrážať hrany. Vonku začalo aj dobre pršať. Pred 19-tou som bol hotový a išiel som do Baumaxu. Kúpil som ešte 7 hliníkových líšt za 6,93 Eur, ktoré zajtra pritmelím a vytmelím už aj dosky. Tienidlo a tieniace lišty urobím až neskôr, kvôli prístupu. Materiál mám odložený, ostalo mi aj pol kotúča sklennej vaty.









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára