štvrtok 29. novembra 2012

Nové dýhovanie

Včera som bol na byte a chcel montovať police.

Realita bola ale iná. Na byte som zistil, že police sme odrezali zle. Pôvodný uhol, ktorý chcel rezať Peťo, bol dobrý. Takže som ho zle opravil. Problém sa dal ľahko vyriešiť, otočiť policu, ale potom som mal neodýhovanú hranu vpredu. Takže som volal Peťovi, ale dohodli sme sa, že prídem až dnes. Ešte som si to poriadne pomeral, 5 bude treba orezať v rohoch. Ďalej som už ani nič nerobil, nemal som náladu. Akurát som odniesol police nazad do auta a išiel som do kníhkupectva pre knihy.

Dnes po práci som išiel za Peťom na VŠVU. Tam som najskôr zrazil rohy, nameral som Peťovi sklon a ten to na veľkej kotúčovej brúske zbrúsil. Potom išiel riešiť svoje úlohy a ja som si ohranil dosky. Zobral som si nažehlovaciu dubovú dýhu, žehličku a dláto. Nameral som si dĺžku, usekol dýhu a nažehlil ju. Potom som dýhorezkou zrezal dlhé prečnievajúce kusy a malé zalomil dlátom. Nakoniec som ich zabrúsil do hladka a bolo. Ešte som pokecal s Edom a išiel do sauny. Pokračovať budem zajtra.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára