piatok 23. novembra 2012

Prvé dvere doma

Dnes som odišiel trošku skôr a išiel som po dvere.

Došiel som do MPL okolo 16-tej, vyplatil som zvyšných 198,- Eur (dal som jej 200) a išiel som do skladu. Vonku nepršalo, takže to bolo v pohode. Dvere a dve zárubne som nahodil so skladníkom na záhradku, pripevnil gumami a išiel domov. Atypová zárubňa s dverami a zvyšné dvere by mi mali prísť budúci týždeň, lebo pani ich tam pekne zďubala. To si zoberiem aj kľučky a zámky. Doma som vyniesol dvere a zárubne do bytu. Nebolo to až tak ťažké, tak som to zvládol sám.



Potom som konečne vybalil skrinku do kúpeľne a pozrel si, ako je uchytená. Boli tam skrutky s hmoždinkami, takže som nič nemusel kupovať. Zajtra ju namontujem. Potom som išiel ešte zháňať veci do Hornbachu, lebo chcem si urobiť police do kúta pri spálňových dverách.




Predtým som sa ale zastavil v Mall, lebo mi písali, že už mi došiel mop. Ten som si objednal ešte v práci, je to Vileda ultramax set. Praktický upratovací Ultramax set, ktorý obsahuje mop s mikro aktívnymi vláknami, ktoré pohltia a zotrú mastnotu aj šmuhy. Ideálne pre všetky druhy podláh. Ultramax vedro s objemom 7 l so žmýkacím košom uľahčuje žmýkanie bez dotyku rúk. Je vhodný na všetky druhy podláh a stál ma 19,99 eur (z pôvodných 39,99 eur).




Až potom som išiel do Hornbachu. Tam som si kúpil uhly pod police (24 ks za ...), podložky na sklo (balenie s ... ks za ...), hmoždinky do sadrokartónu za ..., skrutky za ... a vrták 8 na hmoždinky k policiam (za ...). Včera som si inak kúpil ešte jednu 6 v Baumaxe za 4,79 eur a nízkoexpanznú penu na zárubne za 8,29 eur. Potom som ešte išiel do Ikea, lebo v týždni tam je plno. Plno bolo aj tak, ale kúpil som si tam 2 lampičky Fillsta za 29,98 (kus za 14,99 Eur) a prútený kôš Branäs za 12,99 Eur. Ten použijem dole na pod policami, ale vojde mi aj do regálu s platňami.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára