pondelok 26. novembra 2012

Lak na posteľ

Dnes som po práci išiel zháňať farbu na posteľ.

Najskôr som išiel do Baumaxu, tam sa mi nič neľúbilo. V Prespore tiež nič, tak som potom išiel do Hornbachu. Tam som si vybral cenovo prijateľnú lazúru od Chemolaku - Chemolux S Klasik.
Mali viac odtieňov, tak ja som si kúpil palisander. Eben mi prišiel moc tmavý. Uvidím, akú to bude mať reálne farbu. Cenovo bol prijateľný (14,79 Eur za väčšie balenie). nekupoval som žiadny vode odolný, veď budem mať posteľ v interiéri.
Dokúpil som ešte štetec za 2,25 Eur a Pronto na laminátové podlahy za 3,99 Eur.


Natierať to pôjdem až zajtra, to pôjde so mnou aj Juro skladať zárubne a Peťo mi donesie police. Volal som s ním ešte dnes poobede, aby mi čelné hrany odýhoval dubovou hranou. Biela mi prišla, že sa zbytočne stratí. Mal by prísť aj plynár, lebo som ho dnes odignoroval, kedže plyn nemám. Ale chce to tam pomerať.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára