streda 7. novembra 2012

Nábytok a dvere

Dnes som sa informoval ohľadne dverí a zbehol som do R1, kde som hľadal inšpiráciu.

Ohľadne dverí som zistil, že prídu až v utorok, lebo im zabudli naložiť jednu várku. Vraj sa to stalo viacerým, ale aj tak idem do Prahy strejdovi na oslavu 60 a po hodiny.

V R1 som bol s kamarátkou pozrieť koberec a ja som tam objavil firmu firmu Tintinhal (firmy Teak & Garden). Tá predáva rôzne druhy nábytku a ja som si tam pozeral skrine a sedačky.

Objavil som ale pekné kreslo Lolita, ktoré by som si aj kúpil do pracovne k stolíku. Mali ho hnedé a červené, síce stálo 199, - Eur, ale bolo fakt dobré.





Potom som tam objavil pekné zrkadlá v ráme za 120,- Eur. Tu zvažujem, či mám do kúpeľne kúpiť takéto, alebo klasiku bez rámu a nalepiť ju na stenu. To si ešte zvážim.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára