nedeľa 25. novembra 2012

Začína sa sposteľnievať

Dnes sme išli na záhradu a ja som začal brúsiť europalety.

Najskôr som išiel do garáže pre brúsku a papiere. Na záhrade som začal s tom paletou, ktorú chcem použiť ako botník. Ešte ale uvidím, či to tam dám, aj keď je trošku kratšia, môžem ju podsunúť, lebo bude dole. Na vrch kúpim asi dve nové, na botník vyskladám novú. Takže som začal s brúsením, najskôr vrchnú stranu, potom boky a zadnú. Nie je to úplne hladučné, vrch áno, ale boky sa robia ťažšie. Vnútro som nebrúsil. Po troch paletách som mal už dosť, tak som ich naložil do auta a išli sme domov. Budem musieť kúpiť nejaký lak, asi farebnú. Chcem použiť lak, lebo posteľ musí byť hladká.




Večer som išiel ešte do sauny a potom som o 20-tej bol vyniesť palety do bytu. Najskôr som vyniesol minerálky, prestrel si tam papier z regálu z Ikea a na to som postupne nosil palety. Celkom som sa aj zapotil a mal som toho dosť. Ešte som primeral jednu, ako by vyzerala ako botník. No uvidím. Na dnes ale stačilo.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára