nedeľa 2. decembra 2012

Rohové police

V piatok som na byt nešiel a včera som bol umývať motorku. Takže police som si nechal na dnes - na nedeľu.

Po obede som išiel na byt. Mal som nachystané všetky potrebné časti. Tak som vyniesol na byt police, ale aj vodováhu a silikóny. Potom som začal rozmeriavať druhú stranu. Začal som od spodu. Urobil som ale chybu a navŕtal dieru tam, kde by mala byť polica. Až potom mi došlo, že uholník má dieru nižšie, takže som vyvŕtal novú. Táto bude prekrytá, ale aj tak ju vytmelím sádrou. Vŕtanie išlo v pohode, lebo to bol sadrokartón. Postupne som urobil všetky police, povysával. Nabudúce steny pretriem bielou, lebo sú tam stopy od ceruzky a takziež aj odškrabem nejaké stekance z maľovania, ktoré som tam našiel a vytmelené diery. Ale som s tým spokojný, zase mám o miesto naviac.
2 police budem musieť trošku zbrúsiť, lebo mi trošičku vyčnievajú rohy. A potom ich prichytím skrutkami (tie som si kúpil potom v Baumaxe len 12mm dlhé, aby mi 1,8 cm neprerazili - neriskoval som 1,6 cm) a vysilikonujem pri stene všetky medzery.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára