piatok 16. novembra 2012

Dvere na ceste, knižnica v izbe

Dnes mi prišiel mail ohľadne dverí. No a po práci som išiel montovať knižnicu.

Ráno som prišiel do práce a miesto mailu s informáciou, že si môžem prísť pre dvere, našiel som iné znenie. Bohužiaľ havaroval kamión a všetky dvere boli zničené. Tie dvoje neatypové dvere mi môžu poslať budúci týždeň, horšie to bude s tými atypovými. Tak mi obchodníčka skúsi vybaviť aspoň to, aby mi urobili skorej zárubne pre atyp.

Po práci som išiel na byt. Rozhodol som sa, že zmontujem knižnicu, aby mi nezaberala miesto. Pred tým, než som rozbalil balík, odniesol som kúpeľňovú skrinku do obývačky a aj ostatné veci som dal na stranu. Rozbalil som balík a vytiahol návod. Najskôr som položil boky na zem, namontoval spojovacie skrutky. Potom som pritiahol spojky prednej a zadnej časti, otočil knižnicu na prednú časť a podložil penovými podložkami pod plávajúcu podlahu. Namontoval som hornú časť a klinčekmi pribil zadnú stenu. Na 2 miestach mi vyliezli mimo, ale nie je to vidieť, lebo tam je polica. Postavil som skriňu na miesto a nainštaloval police. Ešte by som mal knižnicu pripevniť k stene, ale to urobím, až budem mať namontovanú zárubňu, aby som dole mohol priraziť lištu. Ešte som vyhodil papiere a krabicu do smetiaku a išiel domov.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára