sobota 24. novembra 2012

Opäť vŕtam

Pôvodne som dnes chcel ísť na záhradu, ale rozhodol som sa ísť na byt, nakoľko som nútený vŕtať.

Mama nebola doma, tak som ráno vstal a išiel hneď ráno o 9 na byt. Najskôr som vyniesol hore veci zo včerajšieho nákupu. A potom som začal vymeriavať.




Nechcel som hneď vŕtať, tak som si najskôr zmontoval krabicu. To bolo jednoduché, len sa rozložila a upevnilo sa dno.



Potom som sa vrhol na skrinku do kúpeľne. Demontoval som krytky držiakov aj na spodnej časti a prevŕtal som diery do sololitovej zadnej steny. Pri spodných dierach som  vyložil skrinku na stoličku. Potom som ju preniesol do kúpeľne, kde som ju položil na jedno vedro od farby a zameral som si diery. nameral som si dĺžku vrtáku 10 a vyvŕtal 4 diery, povysával a nahodil skrinku. Najskôr horné skrutky, potom som vytiahol vedro a aj spodné. Našťastie neboli žiadne problémy, ešte som poukladal kolíky a police a bolo. Spodná časť je modifikovaná, keď sa vyberie dno v hornej časti, tak do spodnej sa môže hádzať prádlo.





Potom som si rozmeral police v rohu obývačky. Na spodnú časť som podsunul kôš, no a potom som vymeriaval police 37 cm od seba. Rozmeral som od steny 10 a 20 cm a vyznačil miesta pre diery. Stena v hornej časti sa odúva, ale drží. Tak som čakal, či sa niečo nepokazí. Zistil som, že 8 vrták mám, chýba mi 5 (tú musím dokúpiť, ale teraz mi ju netreba, lebo diery na lišty sú navŕtané 6), ale tá moja 8 je dlhá a ťažko by som vliezol s vŕtačkou. Tak ešte že som ju kúpil. vyvŕtal som 12 dier pre 6 políc. Namontoval som uholníky. Ostatné som nerobil, to až budú police.



O 11:30 som išiel za Peťom do dielne, že narobím police. Mal som ich vymerané z piatku, nakoľko každý je kvôli krivej stene iný. Peťo niečo fotil, tak som sa zatiaľ bavil s Edom a pomohol som mu píliť drevotriesku. nakoniec to skončilo tak, že som išiel domov, lebo Peťo nestíhal. Urobí mi ich a donesie asi v pondelok. Tak som išiel domov, pre mamu a von, Zrušil som Čupakábrove stretko, lebo mi to finančne nevychádza a zajtra chcem ísť robiť posteľ.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára