streda 21. novembra 2012

Nákup v IKEA pokračuje

Dnes som bol v Ikea vybrať nejaké nábytky.

Pôvodne som išiel do Ikea so zámerom kúpiť stolík pod televízor, aby som tam mal aj gramofón a ostatnú elektroniku. Pretože mám svetlý rozmer od zárubne k tieniacej stene 180 cm, musel som vyberať z kratších stolíkov. Zaujal ma stolík LACK za 49,99 Eur.


V práci som bol do piatej a potom som išiel pozrieť ten výtvor. Našiel som ho naaranžovaný v jednej izbe, ale prišiel mi dosť hlboký, lebo s 55 cm by moc išiel do priestoru. A podľa mňa zbytočne. Aj keď dĺžka 149 cm by bola ideálna, ale v dnešnej dobe plazmových a LCD televízorov je to moc. Aj tak TV zavesím na stenu a na stolíku bude len gramofón.


Tak som hľadal ďalej a do oka mi padol úplne iný stolík. Tiež je LACK, tak isto stojí 49,99 Eur, ale je konferenčný. V momente mi začala pracovať fantázia.


V Predajni mali lesklý biely, ale aj červený. Výhodou je, že je hlboký len 42 cm, ale je zase kratší. Má len 119 cm, čiže po boku by mi vzniklo 20 cm miesta na každej strane. To ale nie je zlé, miesto môžem vyplniť subwooferom, popr. dokúpiť nejaký ďalší malý kus. Jediná vec, ktorú budem musieť vymyslieť, je polička na elektroniku. Ale tú spravím buď sklenenú zo skiel, čo mám doma, alebo normálne z bielej (možno dubovej) drevotriesky. Pekný je aj bočný úložný priestor. No tak nad týmto pouvažujem, ale už teraz viem, že idem do toho. Budem mať IKEA stolík, ale originálny.



Potom som sa pohol smerom k sedačkám. Majú akciovú bielu, ale tú nekúpim. Odskúšal som si nejaké, ako sa v nich sedí. No a išiel som k policiam. S Bragom sme sa bavili, že na tú veľkú stenu v obývačke by som mohol dať LACK police, v rôznom usporiadaní a možno urobím biele s brezovou kombináciou.

Okrem toho som si tam chcel dať na tú veľkú stenu aj policový systém EXPEDIT. Ten má veľa ľudí, ja som chcel lesklý biely, nakoľko mi zanikne v stene a vyniknú v ňom platne, ktoré si tam chcel uložiť. Majú rôzne druhy, ale ja som si vybral 8 dielny. Ten je ideálne veľký, ani nezaberie veľa priestoru a ani nezanikne. Mali ho v akcii, bol zlacnený zo 119 Eur na 79, čo ma dosť potešilo. Odfotil som si kód s regálom a umiestnením a išiel ďalej.




Pred tým, než som naložil regál na vozík, zaplatil a naložil do auta, objavil som ešte tieto lampičky FILLSTA. Tie použijem v spálni, k posteli. Stojí 14,99 Eur, čo je dobrá cena. Dám ich na nočný stolík, ktorý urobím z malých regálov.


Doma som vyniesol regál do obývačky a začal som ho montovať. Nebolo to nič ťažké, len občas skrutky zle pasovali a musel som celú tú skladačku poposúvať. Ale jednoduché, 8 skrutiek, ostatné typle a bolo. Podlepil som spodok podložkami, ale na zem som ho aj tak položil na také ochrany proti poškrabaniu, čo boli v krabici od výrobcu. Do steny som regál neprichytil, možno časom. Asi si kúpim ešte 4 nožičky a na tie ho položím, aby nebol taký bežný. No a o 20-tej som išiel domov.







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára