utorok 13. novembra 2012

Knižnica

Dnes som sa rozhodol, že si kúpim knižnicu. Do pracovne.

Tak som si v robote pozeral Ikea stránky, že čo nájdem. Našiel som knižnicu BORGSJÖ, za prijateľných 49,99 Eur. Tak som po práci išiel do Ikea, ešte som aj kamarátke sľúbil, že kúpim nejaké veci. Hneď ma prekvapilo, ako to tam prerobili. Najskôr som sa chvíľu motal po parkovisku, no nakoniec som zaparkoval v novom parkovacom dome. Zbehol som do obchodu a zbežne pozrel sedačky a postele. Celkom pekné veci, ale nevenoval som im pozornosť. Kúpil som kamarátke veci a išiel k skrinkám.

Tam som našiel tú moju. Ale bol som z nej sklamaný, bola malá, nie moc pevná. Takže som ju hneď zavrhol.


Našiel som tam ale iný kúsok. Volala sa HEMMES a bola zlacnená z pôvodných 129,- Eur na 99,90. mali ju v 3 farebných kombináciách, bola robustnejšia a vyššia. Mohol som ju kúpiť s dvierkami, ako úzky komín a iné. Vybral som si čierno/hnedú kombináciu, väčšiu verziu. Prišla mi viac rustikálna. Potom som ešte zvažoval, či si nekúpim dve, ale nakoniec som to zavrhol. Ubrala by mi veľa z priestoru a chcem si tam dať ešte malý stolík, ktorý si zreštaurujem a kreslo. Takže som si odfotil kód a išiel do skladu.




V sklade som si musel najskôr nájsť vozík a potom skriňu. Balík bol docela veľký a ťažký. Už týchto čierno/hnedých veľa nemali, asi len 5. Naložil som ju a išiel k pokladni. Tam som zistil, že neviem kde mám kreditku. V nedeľu som došiel z Prahy (priviezol som si hodiny, oprava stála 2600,- Czk) a tankoval som na  pumpe. Musel som ju mať niekde v aute. Tak som zase odniesol knižnicu nazad, vyložil ju a zaplatil len tie drobnosti pre kamarátku a bežal do auta. No na šťastie som kartu našiel, bola padnutá medzi dvere a sedačku. Takže som sa zase vrátil a naložil ju na vozík, zaplatil a dotlačil k autu na parkovisku.

Tam som ju prirovnal k autu a zistil, že to bude trošku problém. Našťastie som mal so sebou záhradku, lebo v týždni pôjdem po zárubne a dvere. Tak som ju namontoval a poprosil strážnika, či mi ju pomôže naložiť na auto. Poriadne som ju priviazal a išiel zavolal Pištovi. Ten bol doma, tak som sa s ním dohodol, že mi ju pomôže vyniesť hore. Problém ani nebol tak s váhou, ako s to čením sa na schodoch a otváraním brány. Tak som vyrazil domov, vyzdvihol Pištu a vyniesli sme ju hore. Vyniesli, od brány si ju hodil na rameno a ja som len otváral dvere, čo mi dosť pomohlo.

Zajtra má Tomáš krst CD, tak pôjdem ju skladať asi vo štvrtok.
Zárubne by mi mali tiež doviezť v stredu, štvrtok. Ale asi pôjdem po ne až v pondelok s Jurom z práce a už aj namontujeme prvé časti.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára