štvrtok 26. apríla 2012

LED pásy

Včera mi volali z UPC, že majú pre mňa zásielku z Košíc. Došli mi LED pásy. Dohodol som sa s nimi, že mi ich privezú dnes do práce.


Okolo 11-tej mi volal doručiteľ, že je dole na podateľni. Tak som si išiel po zásielku, cena 111,56 Eur. Dal som mu 112 a bežal som do kancelárie to rozbaliť. Vyzeralo to nasledovne.






Po práci som išiel hneď na byt. Ešte predtým som vybehol z roboty a kúpil som skrutky na prichytenie svoriek, lieh na očistenie plochy pod pásom, bielu farbu na radiátory a koncovku do kúpeľne (spolu za 11,24 Eur). Na byt som nešiel naschvál na motorke, lebo som si bral aj skrutkovačku. Hneď ako nahodím pásy som chcel uzavrieť sadrokartón a nahodiť rohovú lištu. O pol piatej som bol na byte, rozbalil som pasy a zistil som, že mi chýba jedna spojovacia svorka na spojenie pásov. Taktiež mi dal oba 2,5 m pásy vo vodeodolnej úprave, čo som chcel len jeden. Najskôr som začal robiť tieniacu stenu. Vyvŕtal som do stropu 3 diery, prevliekol tade sťahovacie pásky. Do jednej som dal kábel a stiahol. Druhé dve som využil na uchytenie zdroja.  Potom som liehom umyl konštrukciu a nalepil pás. Svorky som nedával, lebo som nemal ako prichytiť skrutky. Bolo tam málo miesta a rukou to nedám. Asi to prilepím sekundovým lepidlom, aj keď bezproblémovo drží. Potom som skúšal zapnúť skriňu, aby pás svietil, ale nakoniec som došiel na to, že veď ide o svetlá a nemám zapnuté vypínače. Tento pás som nemusel strihať, bol presne. Potom som išiel do kúpeľne, kde som  najskôr namontoval koncovku. Zistil som, že jednu mám už doma. Takže som zbytočne kupoval. Potom som zapojil hada, vyrezal väčší otvor na koncovku a strčil ju spolu so zdrojom do sadrokartónu. Potom som nameral had, odstrihol a prilepil ho. Zvyšok použijem v obývačke. Ďalej som s hadmi nerobil, lebo nemal ten spoj, pošlú mi ho poštou. Tak som začal tmeliť rohy, ale najskôr som si uchytil tieniacu časť sadrokartónu. Zarobil som si tmel a naniesol som ho na roh a vtlačil lišty. Potom som išiel o pol siedmej do Baumaxu vrátiť koncovku a vrátil som aj lieh. Dostal som nazad peniaze, zobral som si kupón v ich hodnote (6,18 Eur) , ktorý môžem využiť do konca roku 2013.









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára