pondelok 9. apríla 2012

Veľkonočný pondelok

Šiby ryby...niektorí behali po meste a polievali, ja som ako inak bol od rána na byte a šibalo mi...z maľovania.

Keďže bolo všetko zavreté, nemohol som kúpiť malý valček, tak som písal Jurovi, či mi nepožičia svoj. Samozrejme pozde, pred 30 minútami odišli. Nevadí, kúpim si zajtra svoj.

Premiestnil som sa na byt a rozriedil farbu a začal natierať ešte raz obývačku. Prešiel som aj druhý raz strop. Vonku svietilo krásne slnko, aj keď bolo chladno. Mne však bolo také teplo na byte, som mal pootvárané okná.

Poobede som začal robiť spálňu. Tiež som ju pretrel raz, aj so stropom. Potom som robil ešte korekcie na strope v obývačke a natrel ešte raz strop v malej časti obývačky. O tretej som išiel domov, lebo večer som išiel do kina. Zničený, ale mám to z krku. Zajtra ešte kúpim valček a urobím časť podhľadu a pretriem zle urobené miesta. Asi ešte raz aj steny v spálni. A bude hotovo. Môžem začať upratovať a robiť svetlá. Konečne to začína vyzerať ako byt.










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára