nedeľa 8. apríla 2012

Spálňa

Sviatočná nedeľa pre mňa začala tenisom. V piatok mi volal Frankie, či si s ním nepôjdem o 9-tej zahrať, takže na byt som došiel o 12-tej a unavený zo soboty (večer som do polnoci ešte robil web pre maséra) a tenisu.


Najskôr som vyakryloval spálňu (nevyšiel mi úplne na rohoch pri zvislých škrabanej stene, ale to nevadí, nový som už nekúpil, aj tak bolo všetko zavreté), potom olepil škrabanú stenu. Klasika, zase mi páska zle držala, ale keď sa pretrela farbou už nepadala. Zarobil som farbu, už včera som musel otvoriť nové balenie, no a pustil som sa do toho. Klasicky najhorší bol strop.





Potom som prešiel do obývačky, kde som znovu natrel steny a podhľad nad dverami. Chcel som potiahnuť do 21 a pretrieť aj strop, ale o 19 som už bol doma vo vani. Nevládal som už stáť na nohách, ani hýbať rukami. Celý deň som prežil len na vode a jedných disco keksoch. Počasie mi tiež nepridalo, lebo cez deň aj snežilo, na rozdiel od soboty, keď pršalo.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára