štvrtok 5. apríla 2012

Príprava na predĺžený víkend

Od zajtra máme 4 dni voľna - Veľká noc. Aby som nerobil rámus s brúskou, rozhodol som sa, že pôjdem dnes vybrúsiť obývačku a spálňu.


Ráno som išiel do Gibsolu, kde som dokúpil 2 brúsne mriežky (100) a akrylový tmel, spolu za 3,05 Eur. Potom som volal s Karolom, ktorý príde budúci štvrtok robiť elektriku. Povedal mi, kde si mám kúpiť sadu LED pásov aj s trafom. Ventilátory si nechám kúpiť od neho. Cez víkend vybehnem kúpiť svetlá a potrebné veci na skompletizovanie elektriny. Zásuvky a vypínače si dnes popočítam, kde mi stačí lacnejšie riešenie, kde budú viditeľné. Ešte neviem, či si dám rámiky Unica, alebo Unica Plus. Taktiež musím zmerať aj tie LED pásy, hlavne z dôvodu trafa.

Potom som po práci išiel na byt. Nedali nám voľno, takže až po 16-tej. Chodba má trošku slabo natretý strop, takže to prebehne po tom, čo ho pretmelím. Hneď som začal s brúsením. Najskôr som začal brúsiť stenu v obývačke smerom do kúpeľne. Potom som po sebe povysávala  prešiel na tú do chodby. Nakoniec som začal robiť tú s oknom, ako aj časť pri klíme. Prebehol som aj stenu s klímou.








Keď som mal urobenú a povysávanú obývačku, išiel som do spálne. Tam som vybrúsil len stenu pod oknom a trošku stenu s klímou. Na stenu s roldorom mi nedočiahol kábel. Takže to musím dokončiť cez víkend. O pol siedmej som išiel domov, lebo celý byt bol zaprášený.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára