nedeľa 1. apríla 2012

1. apríl

Dnes je 1. apríl. Srandy bokom, ale vďaka UPC boli.


Ráno som nešiel hneď na byt. varil som knedľu, takže akcia byt bola až po obede. Ale nejak sa mi moc nechcelo, pozeral som TV. K odchodu ma donútilo UPC, ktoré vyhodilo signál aj internet nejak pred druhou. Tak som sa prezliekol a išiel na byt. Najskôr som namaľoval strop chodby. Zistil som, že na jednom mieste praskol sadrokartón (tie napájacie ryhy nemali byť také hlboké, potom je tam veľa tmelu), ale toto bolo tým, že nejak mi tam padá doska. Tak to vytmelím a prefarbím ešte raz. Potom som natrel rohy a na koniec som natrel druhý raz steny. Potom som už išiel domov, fakt sa mi moc nechcelo. Rohy a strop určite natriem ešte raz, steny uvidím. Budem musieť dokúpiť aj farbu, už mám asi len 1/4 nádoby.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára