pondelok 23. apríla 2012

Bodové svetlá

Včera som volal s Karolom, ktorý mi v piatok písal sms. Bol som na zraze, tak som nemohol volať. Ale dohodli sme sa, že dnes príde ku mne na 11-tu a namontuje čo bude môcť, lebo potom má robotu.


O 11 som teda išiel na byt. Karol mi kúpil ventilátory, kvalitnejšie s mriežkou, aby mi nešli pachy dnu. Stáli 126,30 Eur. Potom mi začal robiť rozvodnú skriňu, kde doplnil ističe a zapojil ich. Zistil som, že káblovku mám natiahnutú priamo, takže ju nemám v rozvodnej skrini. Wifi preto budem mať v obývačke, nie v skrini na chodbe. Vyskúšali sme klímu, ktorá už ide na 100%, takže môžem študovať návody. Keď som odchádzal, tak začal montovať ventilátory. Tie sú trošku hlučnejšie, nie úplne tiché, lebo som nemal napojený vývod cez rúru do otvoru. Ale to som tak neurobil naschvál, lebo aj tak nebudem ich veľa používať. Potom mi namontoval bodové svetlá v chodbe a pri ostrovčeku. Namontoval mi aj zásuvku vonku na balkóne. O 16-tej som prišiel za ním. Zaplatil som mu za ventilátory a za prácu ešte 40 Eur. Dal mi zľavu 10 Eur. Ešte mi príde namontovať svetlá a vypínače. Tie by mi mali prísť zajtra, ale pôjdem po ne až v pondelok, lebo tam treba ísť cez deň do 16-tej a pondelok máme povinnú dovolenku. Pozametal som a išiel preč.











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára