utorok 10. apríla 2012

Zásuvky a svetlá

Dnes som bol po 4 dňoch v robote a hneď som sa chytil iniciatívy.


Najskôr som začal spočítavať zásuvky, vypínače. Rozhodol som sa, že dám do spálne len jednotky, dvojzásuvku budem mať len v pracovni pri stole. Potom som vypracoval položkový zoznam a dal som Jurovi, ktorý to poslal do Verex Elto. Dal som tam aj lampy. Len dve, kúpeľňové. Nad zrkadlo chcem Massive Seaboard a na strop to čo máme doma v kuchyni a kúpeľni Massive Dorothy.

Massive Dorothy

Massive Seaboard
Poobede mi prišla cenová ponuka. Dorothy nemajú, budem ju musieť zohnať inde. Ostatné ma bude stáť 293,90 Eur (bez DPH 244,92). A to mám lacnejšie ceny ako v Baumaxe a na internete. Čo už, keď to má vyzerať. Už len na dvojzásuvke ušetrím 6 eur bez dane.


Potom som bol ešte aj v Baumaxe, kde som si kúpil jeden valček 10 cm, ale s dlhou rúčkou. Takže nebudem mať problém prebehnúť rohy a podhľad. Kúpil som aj balenie 5 skrutiek (zatiaľ mi budú stačiť, keď lampy nemám) do sadrokartónu, aby som mohol prichytiť lampy a ventilátory. Na ostatné ich potrebovať nebudem.


Po práci som hneď išiel na byt, ale veľa som toho neurobil. Už mám málo farby a je riedka. Zajtra budem musieť dokúpiť malé vedro. Tak som valčekom natrel podhľad, išlo to perfektne. Ešte s ním tie časti parkát prebehnem, ako aj detaily na celom byte. Prebrúsim stekance a zatriem ich. Prebehol som ním aj rohy v obývačke, ako aj predel. Potom som veľkým valčekom prebehol niektoré časti stropu vo veľkej časti obývačky a stenu s dverami v spálni. Umyl som sa a išiel som pozrieť Hagard Hall a Hornbach.



V Hagarde nič nemali, aspoň nič pre mňa. Tak som išiel do Hornbachu, kde som tiež nenašiel Massive svetlo, ale mali tam LED. Ale kedže nikto sa nikomu v tej firme nevenuje, tak som volal s Karolom a ten mi povedal, že príde vo štvrtok na byt pozrieť a pôjdeme spoločne pokúpiť veci, kde mi to vysvetlia. No a budúci týždeň mi to skompletizuje. To mi aj vyhovuje, lebo mi príde aj zvyšok objednávky.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára