sobota 7. apríla 2012

Obývačka

Dnes bola sobota, všetci oddychovali a ja som si to odmakal (tak ako po ostatné dni týchto sviatkov).


Najskôr som bol ráno v Baumaxe. Dokúpil som si farbu, no a potom som kúpil ešte zásuvky. Včera som si spočítal, aké potrebujem. Tak som dokúpil jednu vonkajšiu zásuvku, balenie 5 obyčajných zásuviek, jednu koncovku na LED do kúpeľne a jednu dvojzásuvku, ktorá bude v skrini. Ostatné dvojzásuvky som nekúpil, lebo som zistil, že Unica - plus vyrábajú ako dvojzásuvky. Stoja síce 20 Eur, ale musím si rozmyslieť, koľko ich kúpim. V podstate chcem mať v spálni zásuvky za nočným stolíkom, tak to neviem, či tam nedám len normálne. A v pracovni jedna za stolom a jedna pri dverách. To by boli 4, ak by som všade kúpil dvojzásuvku, takú peknú. Rozhodol som sa pre šedé Unica - plus, lebo tie s rámčekom sa mi nepáčili. Zaplatil som 43,55 Eur a išiel na byt.







Na byte som sa rýchlo prezliekol a kedže bolo pol jedenástej, začal som hneď s brúsením. Doniesol som si predlžovačku, takže som už mohol dokončiť aj spálňu. Do hodiny som bol hotový a vybrúsil som zadnú stenu a bočný kus pri okne. Povysával som, upratal brúsku a hneď napenetroval steny. Umyl som sa, lebo som bol zaprášený neskutočne.







Potom som začal robiť obývačku. Vyakryloval som všetky rohy a nad oknom som už použil iný akryl z Baumaxu, na exteriér a interiér. Bol odosť hustejší a ťažšie sa nanášal. Podľa spotreby som vedel, že budem potrebovať ešte jeden na spálňu. Oblepil som časť nad dverami do chodby a zistil, že sa mi minula páska. Tá, čo som ešte mal, bola na boku nejaká zlepená a trhala sa. Tak som ju vyhodil, prezliekol sa a zbehol rýchlo do Baumaxu. To boli dve hodiny, kúpil som akryl (našiel som tam aj ten pôvodný, na inom mieste, dokonca bol odosť lacnejší ako v Gibsole, stál 1,89 Eur) a 5 cm pásku dlhú 50 m, zaplatil som 4,58 Eur a išiel nazad.

Na byte som dolepil všetky časti okolo škrabanej steny a dotmelil kúsok v kúpeľni, aby nebolo vidieť skok pod zrkadlom. Zarobil farbu a začal maľovať. Steny boli ešte ok, ale najhorší bol strop. Vonku už začínala byť tma, ja som ledva ťahal ruky a nohy a tak som išiel po ôsmej domov. Neurobil som podhľad, lebo sa tam zle dalo dostať valčekom. 3tetkou som natrel len zadné časti, ale po trápení s malou časťou podhľadu som si povedal, že si kúpim radšej malý valček s dlhou rúčkou. Umyl som sa a išiel domov, kde som sa konečne trošku najedol.














Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára