sobota 14. apríla 2012

Maľovanie dokončené

Dnes som dokončil maľovanie. Ak nepočítam uzavretie steny a jej premaľovanie.


Najskôr sme boli ráno na záhrade, kde som pustil vodu. Potom som išiel na byt, kde som okolo 12-tej začal s chodbou. Prebrúsil som strop a pretrel ho a aj čiastočne steny. Potom som pretrel podhľady a opravil nejaké miesta v obývačke. Nakoniec som začal robiť spálňu. Natrel som ešte raz stenu s dverami, potom pod oknom a nakoniec so sadrokartónom. To mi ale došla farba, tak som išiel do Baumaxu a kúpil ešte jedno malé balenie za 7,59 Eur. Polku som doma nalial do vedra, rozmiešal a prebehol ešte raz miestami steny. Potom som natrel strop, strhol pásky a umyl valčeky. Zvyšnú farbu použijem po uzavretí tienidla.




Potom som začal montovať zásuvky. Najskôr som urobil zásuvku pre práčku v kúpeľni. Vyhodil som poistky, aj keď v kábloch prúd nebol. Namontoval som káble a pritiahol na stenu. Potom som urobil zásuvku pre nasvietenie steny a stropu v obývačke. Káble som neskrátil, nechám ich tak a schovám za sadrokartón. Kúpelňovú som neurobil, lebo som nemal taký tenký skrutkovač. Chcel som namontovať aj interný telefón, ale tam treba vŕtať, tak som to nechal tak. Budem ho musieť posunúť bližšie k stene, aby sa netlačil s vypínačom a schoval som pôvodné káble. O 15:30 som išiel domov. Viac som nerobil, ani zajtra asi nebudem, lebo mám beh Devín -Bratislava a musím si oddýchnuť, keďže nemám natrénované.








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára