sobota 31. marca 2012

Chodba prvá vrstva

Dnes je sobota, ráno som vstal o 8 a išiel na byt.


Najskôr som začal s brúsením tmelených vecí. Samozrejme, že všade bolo plno prachu, ale myslím, že to stálo za tú námahu. Nie je to úplne rovné, hlavne stena, kde bude roldor. Ale to mi nevadí. Tá bola veľmi krivá už od panelu. Po brúsení som pozametal steny a poriadne všetko povysával aj v malej miestnosti, povytieral dlážku mokrou handrou a zarobil penetrák. Napenetroval som celú chodbu a musel počkať, až o 2-4 hodiny stena vyschne a budem ju môcť líčiť. Mama bola na schôdzi záhradkárov, tak som najskôr poriadne upratal byt. Povysával som  išiel domov o 13:30 sa najesť.







O tretej som išiel znovu na byt. Začal som akrylovať rohy. Potom som zarobil farbu a začal natierať steny. Strop som už nestihol, ako aj pár rohov, lebo o pol šiestej som išiel s Mirom na kávu. Dokončím to zajtra, aj tak nebudem môcť brúsiť. Stretol som domovníčku a vravela, že to počuť. Tak brúsenie urobím v týždni, nech ich neruším cez veľkú noc.








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára