streda 30. novembra 2011

Haló haló, tu je kuchyňa

Dnes nám o tretej menili telefóny. Včera som nechal odkaz s číslom a informáciou, že prídem o štvrtej.


O štvrtej som teda bol na byte. Ešte predtým som volal z práce Karolovi kvôli klíme. Prídu mi ju namontovať niekedy v týždni od 12. decembra. Steny, kde bude, ešte prebrúsim, začistím rohy a vymaľujem.

Ale nazad k bytu. Prezliekol som sa a začal som brúsiť stenu po včerajšom tmelení. Nebolo to ideálne, ale vtom už zvonil o 16:30 technik. Doniesol mi nový telefón, pričom do neho idú len dva káble. Povedal mi, že nebude mi ho nahadzovať, lebo nemal vŕtačku a môj predpotopný aparát mal inde diery. Videl, že to stierkujem, tak mi navrhol, že mi zmeria ktoré káble treba použiť, vyskúšame ho a potom mi povie ako ho zapojím sám. Zistil, že treba mi len čierny a červený kábel, ktoré sa nesmú dotknúť, aby sa nevyskratovali. Je jedno, na ktorú stranu ich dám, ale musia ísť do dier s označením BUS. Zastrihol mi konce, aby sa mi nespojili a odišiel.




Potom som vybrúsil stenu v kuchyni, zarobil stierku a nahodil som najskôr tú pri okne, no a potom obe nad obkladačkami. Zo zvyškom som lepšie pretmelil stenu pri telefóne. Skúsil som aj robiť rohy, aj keď mám hladítko, je mi nanič. Nemusel som si ho kupovať, lebo steny nie sú úplne rovné, tak to moc nejde. Možno sa s tým pohrám nabudúce, ale to by som musel vyrovnávať veľké kusy, lebo tie staré panely sú vyduté. Asi tam natlačím akrilový tmel. Uvidím. Potom som už len sedel a dofajčieval fajku. Už sa mi nič nechcelo a o pol ôsmej som vyniesol vrece s odpadom. Mám ich dosť, nakoľko už som načal posledné vrece so stierkou.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára