piatok 18. novembra 2011

Omietka nakúpená

Dnes sme mali povinnú dovolenku v robote. Tak som vybavil nejaké veci a išiel na byt. Ale dnes sa mi veľmi nechcelo.


Najskôr som bol nakúpiť a potom som išiel do firmy Inex, ktorá predáva omietky. Tam som si dal namiešať bielu škrabanú omietku Topinex 1,5 zrnitosť (3 vedrá) a disperzný náter Topinex Základ(1 vedro) pod omietku na 30 m2. Zaplatil som 81,99 Eur a ešte som kúpil umelohmotné hladítko za 3,66 Eur. V oboch prípadoch som ušetril, lebo v Hornbachu tie škrabané omietky vyšli 3x toľko.

Topinex Základ je vysoko rieditelný základný náter s minerálnymi plnidlami. Náter na disperznej báze je určený ako základný náter pod interiérovú a exteriérovú omietku TOPINEX na všetky druhy silikátových podkladov. Tento základný náter vytvorí povrch, ktorým zabezpečí ďalšej povrchovej úprave bezproblémovú aplikáciu. Dodáva sa vo farbe bielej alebo prifarbenej podľa odtieňa konečnej omietky.

Topinex je vonkajšia a vnútorná dekoratívna omietka na báze živice s bielym mramorovým pieskom. TOPINEX sa používa ako vonkajšia a vnútorná dekoratívna stierková omietka do novostavieb i starších objektov. Vyrába sa v rôznych štruktúrach a farbách, podľa vzorkovníka výrobcu (cca 140 odtieňov). Omietka je spracovateľná v dodanej forme. Nanáša sa na rovný a suchý podklad, na ktorý bol aplikovaný produkt TOPINEX - ZÁKLAD odpovedajúceho odtieňu. Minimálna teplota pre aplikáciu je 5°C. TOPINEX sa nanáša nerezovým náradím. Cca po 15 - 20 minutách (podľa počasia) omietku vyhladíme plastovým hladítkom. Kruhovým alebo lineárnym pohybom dosiahneme požadovanú štruktúru.

Potom som išiel na byt a vynosil som vedrá hore.


Prezliekol som sa a začal som penetrovať steny a strop v spálni. Potom som išiel preč, mal som dohodnuté stretnutie.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára