sobota 12. novembra 2011

Malá izba

Ráno som vstal a po raňajkách išiel na byt. Mal som pred sebou cieľ - urobiť malú izbu a dokončiť chodbu.


Na byte som bol po deviatej, stena na chodbe bola pekne suchá a vďaka rozťahaniu mlieka aj pekne hladká.


Pozrel som si internet, postup by mal byť nasledovný. Ale ja aj tak robím stenu na 2x, potom sa mi lepšie roztiahne mlieko. Prvý raz to nerobím, iba nanesiem hladítkom, nechám zavädnúť, roztočím. Keď steny skutočne vyschnú, prebrúsim ich, nanesiem jemnú vrstvu, ktorú zas nechám zavädnúť a po roztočení už aj vyhladím mlieko.



Rozrobil som si stierku, poprenášal veci z malej izby a o 9:30 začal naťahovať prvú stenu v malej izbe. O 10:30 to bolo hotové, umyl som náradie a zapálil si fajku. Čakal som, kým mi stena zavädne. Potom som ju roztočil. Skúsil som aj roztiahnuť mlieko, ale nebolo to dobré, ostávali mi ryhy.



Všimol som si, že pri ďalšej stene mám málo miesta na nanášanie, lebo som mal poukladané parkety blízko k stene. Najskôr som ich začal nosiť do obývačky, ale potom som ich ponosil nazad a ukladal len do 4 radov. Ten piaty som rozložil na tie 4, ktoré som ponechal a všetko som dôkladne zabalil. Jeden balík som nechal bokom, lebo budem potrebovať vzorku na prechodové lišty, keďže vzor 133 nerobia. Nájdem niečo podobné.

Keď bola izba nachystaná, rozrobil som si zase omietku. Začal som nanášať druhú stenu. Čo mi ostalo som dal aj na stenu s oknom. Po zavädnutí som roztočil hladítkom.



Začal som robiť poriadok v spálni, aby som uvoľnil steny. Radiátory som dal na stenu so zamurovanými dverami. Rozrobil som omietku a začal nanášať stenu pri dverách. Potom som dokončil stenu s oknom a išiel do chodby. Tam som natiahol stenu s dverami do obývačky, natiahol som aj hrany dverového otvoru. Zvyšok som použil na časť nad vchodovými dverami. Po zavädnutí som zase roztočil všetky steny a umyl náradie. Prezliekol som sa, preložil podkladové peny k stene, aby som uvoľnil druhú stenu v spálni a o 17:15 odišiel do sauny.







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára