štvrtok 3. novembra 2011

Druhé penetrovanie

Hneď po práci som išiel na byt, chcel som dotmeliť stúpačky a napenetrovať ešte raz steny.


Hneď ako som prišiel o na byt som sa prezliekol a začal som brúsiť včerajšiu prácu. Potom som zarobil 1/4 vrecka tmelu a začal som tmeliť stúpačky. Vrstva je ešte hrubá, budem to musieť postupne dorovnávať.




Potom som zarobil všetok zvyšný penetrák zo starej bandasky a postupne som natrel ešte raz všetky steny na chodbe, obývačke, kuchyni a s penetrákom, ktorý mi ostal, aj časť spálne. Natrel som stenu s oknom a začiatky  steny za roldorom a s dverami. Nabudúce budem musieť preložiť všetky veci zo spálne a poriadne natrieť celé steny aj strop. To urobím zajtra, vytmelím poriadne stúpačky a možno skúsim vystierkovať jednu stenu v chodbe, tú kde bude roldor.








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára