nedeľa 27. novembra 2011

Malá izba hotová

Dnes som chcel na byte podstatnejšie pokročiť. O 10 som tam bol a začal som s prácou.


Keď som došiel na byt, zistil som, že v stredu nám budú meniť telefóny. To je trošku problém, lebo okolo neho to mám slabo vystierkované a iba si ho zašpiním.


Najskôr som skontroloval stierky zo včera. Na stene v obývačke bola jedna vydutina (na mieste, kde sa odškrabla stierka), ktorú som strhol dole. Zbrúsil som stenu v malej izbe, pozametal. Zarobil som si stierku a najskôr som opravil stenu v obývačke.




Potom som natiahol zbrúsenú stenu, nechal zavädnúť. Nastriekal som ju, vyhladil a roztočil. Zvyšok stierky som vyhodil, lebo bola už tuhšia. To bolo 12 hodín a som si urobil pauzu. Zapálil som si fajku, natiahol sa na podložky pod parkety, dal si koláč.




O druhej som prebrúsil komplet malú izbu, veľkú stenu, stenu s dverami a s oknom. Zarobil som si jedno vedro iba na veľkú stenu. Nahodil som stierku, nastriekal a zvyšok som použil na dotmelenie nad oknom v spálni, obývačke a vedľa balkónových dverí. Časť som nahodil aj k telefónu, ale tam sa to zle robí, lebo nemám tenkú špachtľu. Potom som vyhladil nahodenú stenu. Zavolal som mamine, ktorá bola na vianočných trhoch. Tak sa došla pozrieť na byt. Ja som zatiaľ rozrobil dávku stierky, nahodil som posledné steny pri dverách a okne. Zvyšok som použil na stene v chodbe, kde bude roldor. Akurát prišla mama, keď som steny vyhladil, upratal veci, umyl sa a išli sme o 17-tej domov.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára