nedeľa 20. novembra 2011

Postup do spálne

Po včerajšej pauze som dnes išiel zase na panské. O 11 som odomkol byt a mohlo to začať.


Najskôr som napenetroval spálňu, všetky steny okrem tej pri kúpeľni a stropov. Potom som zarobil stierku a začal som nahadzovať stenu v kuchyni pri okne, no a potom ešte steny nad obkladačkami. Stierka, ktorá mi ostala, išla na stenu do rohu v obývačke. Steny zavädli a vyhladil som ich špongiou. Potom som si zapálil cigarillu.




Po prestávke som rozrobil ďalšiu dávku stierky a začal naťahovať stenu v spálni, kde bude roldor. So zvyšnou som najskôr natrel aj roh, potom radiátorv obývačke a zvyšok som postupne rozotrel na druhú stenu  s dverami. Taktiež som nechal zavädnúť a roztočil. Potom som umyl náradie a o 16:30 išiel domov.






Ostáva mi dokončiť stenu v spálni, stenu s oknom, v obývačke kúsok pri okne a nad ním a v chodbe casť pri telefóne. No a potom môžem brúsiť a vyrovnávať.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára