sobota 26. novembra 2011

Vyhladenie

Včera sme mali vianočné stretnutie z Generali. Ráno sa mi nechcelo vstávať, tak som išiel na byt až o 12-tej.


Od 13tej som začal robiť. Najskôr som prebrúsil stenu v spálni, potom v obývačke a pozametal po sebe. Zarobil som si stierku a natiahol ju na obývačkovú stenu. Dosť som sa natrápil, lebo to nebolo úplne rovné a o to horšie sa mi robilo pri zástene. Po hodine som bol hotový, zvyšok som minul na dokončenie steny v spálni a časť som nahodil aj na stenu s oknom. Nastriekal som stenu rozprašovačom a roztočil špongiou. Hneď som to vyhladzoval špachtlou. Na jednom mieste sa mi to trošku strhlo, ale to bol len kúsoček. Potom som si zapálil fajku, jedol tekvicu a len tak sedel. Premýšľal som, či idem domov, alebo pokračujem. Rozhodol som sa pokračovať.





O štvrtej som rozrobil ďalšie vedro a začal som naťahovať stenu v spálni, kde bude roldor. Už to išlo rýchlejšie, stena bola rovnejšia. Zvyšok som použil pri radiátore v spálni a na dokončenie steny s oknom. Opäť som nastriekal stenu, roztočil a hladil špachtlou. Glet som rozťahoval po celej stene. Poumýval náradie, prezliekol sa a o piatej išiel domov.



Zajtra chcem ísť na byt skorej a urobiť komplet malú izbu a ešte niečo, čo sa rozhodnem.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára