štvrtok 17. novembra 2011

Pokračujem s obývačka

Dnes som montoval doma poličky, potom v garáži dotankoval plnú nádrž a išiel som na byt robiť.


Keď som došiel na byt, bolo 13 hodín. Pozrel som si stenu v izbe, prezliekol sa, zarobil som si stierku a začal som stierkovať stenu v obývačke. Keď som ju dokončil, tak som začal robiť časť pri dverách do kúpelne. Nakoniec mi ostala stena do chodby a bolo hotovo. Ostatnú stierku som vyhodil, lebo už mi začala tuhnúť stena. Tak som ich navlhčil a pokiaľ to išlo roztočil mokrou špongiou.






To už bolo pol štvrtej, umyl som náradie, dofajčieval fajku a rozhodol som sa, že zajtra pôjdem kúpiť fasádnu škrabanú omietku, potom napenetrujem spálňu a dokončím obývačku a kuchyňu. No a kedže budem musieť prebrusovať steny, v malej izbe by mi zavadzali parkety. Tak som ich začal prekladať do obývačky. Potom som ich poprikrýval igelitom, prezliekol sa, vyhodil vrecká s odpadom a o 17:00 odišiel domov.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára