utorok 8. novembra 2011

Chodba postupuje

Po práci som išiel na byt, takže o 16:45 som už bol pripravený začať robiť.


Najskôr som skontroloval stierku steny z minula. Je to celkom v pohode, budem ju musieť trochu prebrúsiť a možno niektoré miesta vystierkovať len špachtlou, ale nie je to také zlé. Stena je rovnejšia, z jednotného materiálu a keď ju vybrúsim, bude ok. Brúsiť musím, lebo špongia zanecháva stopy. Asi to nesmiem tak skoro špongiovať, podľa mňa správny stupeň zavädnutia je základ úspechu. O tom som sa presvedčil aj na druhej stene. Asi ich nechám nabudúce dlhšie zaschnúť.



Po skúšobnom brúsení a povysávaní som rozrobil pol vedra stierky a začal nanášať na protiľahlú stenu. Už som dával menej stierky, stena bola rovnejšia. Potom som zarobil ešte trochu do vedra a dokončil časť nad a pri dverách a zvyšok som použil na odskok v stene, ktorý budem musieť potom poriadne prebrúsiť, lebo sa zle robil. Posledné zvyšky som použil na stenu s vchodovými dverami, pod rozvodnou skrinkou. Tá bola tiež dobre krivá. Nechal som to chvíľu zaschnúť a navlhčil. Potom som zobral hladítko so špongiou a začal vyrovnávať. Bola to docela fuška, asi naozaj to musím nechať viac zaschnúť, lebo potom mi len leze dole stierka. Uvidíme, aké to bude, ale určite aj túto stenu vybrúsim a prípadné nerovnosti vyrovnám špachtľou. Nebudem už naťahovať celú stenu.





Všetko ale vybrúsim, až budem mať natiahnuté všetky 4 steny. Poumýval som náradie a išiel pred siedmou domov. Ide to celkom v pohode, len si treba ustrážiť zaschnutie steny, aby som sa zbytočne neubrúsil k smrti.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára