nedeľa 4. decembra 2011

Akrylovanie

Po včerajšom volne som išiel na byt až dnes. Chcel som pripraviť stenu pre montáž klímy.


Včera som bol hrať tenis, tak som nešiel na byt. Večer mi volala dôverníčka, že odpisuje vodu. Tak som sa s ňou dohodol na dnes o 12-tej. Najskôr som bol hrať aj dnes ráno tenis a potom som išiel na byt. O 11:45 som najskôr pozametal, poumýval dlážku v kúpeľni a išiel som ju zavolať. Prišla až neskôr, odpísala vodu (iba jeden merač, ostatné nepoužívam) a mohol som pokračovať v práci.

Najskôr som si rozrobil stierku. Vybrúsil som stenu do kúpeľne a natiahol som celú stenu. Bola trošku krivá, tak som ju vyrovnával. Potom som ju vyhladil a zvyšok som použil na rohy v malej izbe. Najskôr som urobil len jednu stranu rohu. Keď vytvrdne, prebrúsim ju a urobím druhú. Fotky som robil len z mobilu,lebo fotoaparát som zabudol v robote. Takže kvalita nič moc.


Potom som začal akrylovať. Nechcel som pokračovať v druhej stene, lebo som mal od Jura požičanú profesionálnu pištoľ (táto Hilti stojí 52 eur). Prebrúsil som strop a nasadil akrylový tmel. Vytláčal som ho v rovnomernej vrstve a rozotieral prstom namočeným v mydlovej vode. Najskôr som urobil stenu v ubývačke a potom v spálni. Teraz kúpim farbu a dobre ju pretriem, aby som mohol dať namontovať klímu.





Išiel som domov, bol som nejaký unavený. Zajtra pred tenisom porobím zase viac.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára