piatok 10. júna 2011

Radiátory opäť dole

Po kratšej pauze a výlete do Černobylu som bol včera na byte. Bol som dohodnutý s vodárom, že mi zhodí radiátory.


Cez deň som bol na porade v Seredi. Cestou domov som sa dohodol s vodárom, že príde ku mne po 16-tej. Chcel som zhodiť radiátory a to preto, aby som mohol lepšie prichytiť sadrokartón pri obložení stúpačiek (kam som sa nedostal skrutkovačom), prichytil odrezky okolo trubiek z radiátorov, oškrabal stenu za radiátormi, vystierkoval ju a vymaľoval.

O 16-tej som bol na byte. Najskôr som si všimol, že máme už pri bráne dlažbu. Museli to opravovať, lebo otvor po mriežke vyplnil nejaký robotník len tvrdeným polystyrénom a prešlapol sa  (inak nakoniec som zistil, že dozor pri zateplení robil kamarát Karol). Kým prišiel vodár, začal som merať časti pre LED pásy. Písal som do firmy, ktorá ich predáva a chlapík mi volal, že lepšie riešenie ako LED had (ktoré sa vraj používajú len na exteriér a dajú sa strihať len na určité dĺžky) sú samolepiace len pásy (ktoré sa sa môžu rôzne napájať a pájkovať). Prišli by mi ich namontovať, aj keď mne sa stále viac pozdáva hadica a jej zapojenie do zásuvky. Ešte sa skúsim poinformovať inde, ale týmto pošlem rozmery a nacenia mi to aj s prácou.






Potom som sa prezliekol a začal brúsiť. Veľa som nerobil, iba som prebrúsil stúpačky. Nový tmel som nechcel robiť, cez víkend pôjdem behať do Trenčína a potom brúsiť. začnem asi spálňou, ktorú urobím komplet až na prípravu na posledné jemné tmelenie. A takto postupne všetky izby.




O 17:30 prišiel vodár. Zhodil mi veľký radiátor, potom v spálni a nakoniec v malej izbe. Dohodli sme sa, že ich zavolám už na koniec, keď namontujú aj ostatné veci. Ja som potom doplniť výrezy v stúpačkách a prichytil poriadne časti, kam som sa predtým nedostal. Potom som nahodil ešte vrchnú časť tieniacej steny. Teraz to celé všetky dôkladne vytmelím a prebrúsim.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára