utorok 28. júna 2011

Tieniace lišty

Dnes som sa rozhodol, že nahodím lišty na podhľady.


Po práci som išiel hneď na byt. Brúsiť sa mi nechcelo, tak som sa rozhodol, že nahodím lišty na podhľady. Najskôr som začal robiť podhľad stropu v malej izbe. Lištu som dal širokú 9 cm a medzeru som nechal tiež 9 cm. Potom som nahodil aj väčšiu časť. Pôvodne som chcel lišty len uchytiť pár skrutkami, aby som ich mohol neskôr zhodiť a lepšie vytmeliť akrylovým tmelom rohy, ale nakoniec som ich pevne uchytil.







Potom som vyrezal lišty na tieniacej stene, ktoré som nakoniec dal na 12 cm a medzeru som nechal 7 cm. Tieto som ale uchytil len pár skrutkami, lebo budem musieť stenu vystierkovať a nedostal by som sa tam.



Potom som zarobil tmel a začal som prichytávať hranové hliníkové lišty na podhľad. Keď som mal urobenú veľkú aj malú časť, prichytil som kúsky chýbajúcich hrán aj v spálni na stúpačkách. So zvyšným tmelom som vyplnil škáry v strope a dorovnal stenu pri rozvodovej skrini. Potom som o 19:30 išiel do Tesca kúpiť si jesť a s Pištom som posedel v Astre. Nabudúce to všetko vybrúsim a pretmelím poriadne do roviny celý podhľad. Treba už dokončiť kúpeľňu, nech môžem postúpiť ďalej. Brúsenia mám už plné zuby.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára