štvrtok 16. júna 2011

Štvrtok, brúsiť treba

Tak a dnes je štvrtok a ja už od rána viem, že zase budem brúsiť.


Toto je nekonečný kolobeh, brúsenia a tmelenia, ktorý sa ale nesmie odfláknuť. Tieto finálne práce sú najhoršie, dlho trvajú a na ich kvalite všetko vidieť. Takže aj dnes chcel brúsiť včerajšiu prácu, aby som postúpil zase ďalej.

Najskôr som bol cez obed v Gipsole a kúpil som brúsne mriežky (balenie 10 ks zrno 120) a 3 balíky Rigips tmelu Super (5 kg balenie) spolu za 14,57 eur.

Písali mi aj z Carpet House, že už mi došli aj parkety. Takže som uhradil zvyšnú sumu (908,95 eur) a môžem si prísť pre ne. Dohodol som sa s Pištom, že tam pôjdeme v nedeľu, lebo bude mať k dispozícii ešte starú oktávku. Časť naložíme ku mne do auta, časť k nemu a postupne to povozíme. V sobotu vybehnem na Borišov a prídem večer nazad, takže nahodím aj záhradku.

Po práci som išiel do Harley Davidsona kúpiť helmu a potom na byt. Vyniesol som na byt mriežky a tmely, prezliekol sa a začal brúsiť ostrovček. Ale potom som prestal, lebo som nemal náladu a bol som unavený. Tak som odniesol vrece s odpadom a odrezky sadrokartónu do auta k obkladačkám a išiel som do zberného dvora. Našťastie nekonal sa žiaden výsluch, vyhodil som obkladačky, sadrokartón a aj vrece s odpadom (síce to antukové je super, ale bol plný kontajner, takže sa mi nedalo vysypať). Potom som išiel do Ikea a domov.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára