pondelok 27. júna 2011

Nedeľné brúsenie

V sobotu som bol na záhrade a demoloval som šopu na náradie. V nedeľu som išiel na byt, poobede ma čakalo brúsenie.


Najskôr som sa išiel najesť na čínu a potom som išiel na byt. Prišiel som po dvanástej. Bol som dosť unavený, celý deň bol taký nijaký a premáhal som sa v robote. Najskôr som začal brúsiť predel v obývačke a potom zníženie v kuchyni. Bol som taký unavený, že som si položil na zem kartón a zaspal som. Zobudil som sa nejak po tretej, zarobil som tmel a začal vyrovnávať predel. Už je viacmenej urobený, ešte dorovnám pár detailov. Miesto, kde sa spája s podhľadom, nechávam zámerne nedorovnané. To urobím až keď nahodím tieniace lišty.



Potom som začal robiť kuchyňu. Vyrovnal som kompletne celý podhľad, ešte sa budem musieť vyhrať s časťou pri múriku, aby bola úplne v rovine. Po dokončení som zatmelil skrutky v lište podhľadu malej časti. Nabudúce akrylovým tmelom poriadne vyplním spoje, aby som mohol nahodiť tieniace lišty a hrany. Na záver som vyplnil skosenie pri červenej stene, lebo sakrokartón je na tej strane zúžený (z dôvodu tvarovania dosiek pre napojenie na druhú dosku). Ešte mi odtal tmel tak v 1/4, časť som minul na zatmelenie dier v stene za radiátormi, kuchyni a  v chodbe pri strope. Potom mi už vytvrdol tmel, tak som vyčistil vedro a išiel pred pol šiestou do sauny si oddýchnuť.


V obývačke už len vyhladím časť okolo radiátora, prebrúsim strop a dohladím predel a bude. Kuchyňa je tiež nachystaná, tam už len vybrúsim veci, čo som teraz tmelil. Malá izba a chodba je, treba ju prebrúsiť a tiež vyhladiť finálnym jemným tmelom ako všetky izby (to budem robiť až na koniec). Takže mi ostáva vyrovnať stúpačky v spálni a urobiť kúpeľňu. A môžem upratať podlahu a penetrovať.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára