sobota 18. júna 2011

Brúsenie a upratovanie

Dnes som išiel opäť brúsiť a začal som vynášať veci z bytu.


Došiel som na byt pred desiatou, ešte som si zbehol nakúpiť do Tesca jesť a piť. Najskôr som začal brúsiť ostrovček, potom tieniacu stenu, kuchyňu a strop v obývačke. Prišiel aj Pišta, ktorý skončil skúškou prvý ročník, takže od jednej brúsil zvyšok obývačky on, vrátane predelu a radiátorového obloženia. Ja som zatiaľ tmelil. Po druhej išiel domov, lebo nemal čo robiť. Ja som tmelil ďalej. Ukončil som komplet obývačku a v kuchyni mi chýbalo trochu na dokončenie sadrokartónového zníženia. Zajtra to prebrúsim a dokončím.

V kúpeľni som vymeral 1 m nad múrik čiaru. Do tejto výšky chcem prilepiť na stenu zrkadlo. Preto som vysekal drážku a vytiahol kábel vyššie, ako bol pôvodne.

Potom som pred piatou začal nosiť veci do auta. Musím vypratať byt pred stierkovaním. Najskôr som odniesol dva balíky dlažby, potom dva balíky obkladačiek. Odniesol som balík kuchynských obkladačiek, potom balík sklennej vaty, mriežky a nejaké tmely a náradie. Doma som to doniesol do garáže a povykladal z auta.

Zajtra pôjdem ponosiť plávajúcu podlahu. Nachystal som koberec v malej izbe, kam ju budem ukladať a do auta som si dal záhradku. Potom dobrúsim čo je treba a dotmelím kuchyňu a obývačku. Tak postúpim ďalej.















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára