utorok 14. júna 2011

Likvidovanie odpadu a brúsenie

Včera som bol pred tenisom na byte. Naložil som do auta vrecia s odpadom a odniesol ich na zberný dvor.


Najskôr som sa cez deň stretol s Dušanom a vyplatil som mu 500 eur za robotu, tak ako sme sa dohodli. Teraz už len svetlá, doplatiť podlahu, farby a je to. Bez dverí, roldorov a kuchyne.

Potom som po práci išiel na byt odniesť odpad. Bol som ale veľmi prekvapený, keď som zistil, že dvor na Bazovej zrušili. Jediný dvor je už len na Ivánskej ceste pri Avione. Takže som tam išiel dnes hneď po práci, lebo bordel som mal stále v aute. Našťastie mi nerobili problémy, ako keď som tam bol prvý raz. Pôvodne som chcel odniesť veci na Bazovú a potom odrezky zo sadrokartónu, obkladačiek a dvere na Ivánsku. Teraz to budem musieť vyriešiť inak.

Dnes som bol dokúpiť brúsne mriežky, po práci na dvore a potom na byte. Brúsil som kuchyňu a ostrovček. Potom som začal tmeliť vybrúsené časti. Prišiel Pišta s Dadou, tak to kukli. O 19 som išiel domov. Zajtra pokračujem. Každú izbu pretmelím 3x a nakoniec hladkým finiš tmelom.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára