streda 15. júna 2011

A zase brúsenie

Tak ako včera, aj dnes ma čakalo brúsenie. Najhoršie je, že ma to bude čakať ešte dlho.


Preto som po práci išiel hneď na byt a vrhol som sa opäť na kuchyňu. Ešte ju je treba pretmeliť pred finálnym tmelením, takže som začal brúsiť včerajšiu prácu. Vymenil som si aj novú mriežku, budem asi musieť ich dokúpiť viac. Keď som mal vybrúsenú kuchyňu, vybrúsil som aj tieniacu stenu. Potom som zarobil štvrťku z posledného vrecka tmelu, ktorý budem musieť tiež dokúpiť a začal som tmeliť. Urobil som ostrovček, polku podhľadu a musel som zarobiť ďalšie vedro. Minul som polku sáčku, takže mi ostala posledná štvrtina. S tmelom som dokončil podhľad, urobil som strop a tieniacu stenu. Potom so zvyškom som začal tmeliť priečne spoje v stropoch obývačky a nakoniec som vytmelil aj jeden pozĺžny. Druhý nie, lebo som ho neprebrúsil. Potom som zvyšok tmelu minul v kúpeľni. Vytmelil som priečne aj pozdĺžne spoje a posledné zvyšky som minul na stenu, aby som zakryl maltu.

Po tmelení som začal robiť poriadok v byte a vyniesol som odrezky obkladačiek do auta v 2 taškách. Odniesol som aj časť odrezkov sadrokartónu a o 20:15 som išiel domov. Zajtra prídem robiť zase a odídem najneskôr o 20-tej, aby som odpad vyniesol na zberný dvor (ešte auto doplním zvyškami z bytu).









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára