nedeľa 12. júna 2011

Hrany nahodené

Po včerajšom behaní v Trenčíne a robote na záhrade som dnes išiel zamakať na byt. Chcel som pohnúť s tmelením a nahodiť hrany.


Z domu som vyrazil po deviatej. Najskôr som na byte začal upratovať. Do vriec som pohádzal malé kúsky sadrokartónu a veľké pásy rozlámal. Pozametal som podlahu a upratal na okeniciach. Všetok odpad som ponosil k dverám a nachystal na odvoz do zberného dvora. To asi pôjdem urobiť zajtra, aj keď dvere a obkladačky sa mi tam možno nezmestia. Pokúsim sa toho odviezť čo najviac.

Potom som pred 11-tou zarobil prvé vedro tmelu a prichytil hranu v spálni. Dorovnal som celé obloženie, lebo medzi hranami to bolo nerovné. Po dokončení tejto časti som ešte dotmelil veci okolo radiátorových trubiek a spálňa bola hotová. Vytmelil som aj časti pri radiátore v obývačke a prichytil hranu na ostrovčeku z kuchynskej časti. Zapálil som si fajku na oddych a na oddych som zoškrabal farbu zo stien, čo boli za radiátormi. Už bolo po pol jednej a slnko mi začalo svietiť do bytu.

Zarobil som zvyšok vreca, takže som mal plný kýbel tmelu. Najskôr som prichytil hranu na tieniacej stene a potom som urobil hranu ostrovčeka z obývačkovej strany. Potom som urobil obloženie obývačkového radiátoru. To už mi došiel tmel. Tak som si na chvíľu oddýchol.

O 16-tej som zarobil tretí kýbel. Najskôr som vytmelil časti už prebrúsené v kuchyni (stúpačky a radiátor). Potom som nahodil obe hrany na stropný predel v obývačke. Keď som to mal hotové, urobil som strop v kuchyni. Tam som musel hranu napojiť. Preto som dorobil ešte trošku tmelu a zo zvyšným som vytmelil hrany v otvore ostrovčeka. Tam som zvislé musel nastrihať z jednej dlhej, lebo 90 cm odpadky som nemal. Potom som už išiel o 18:15 domov. Zajtra pred tenisom vybehnem ponosiť odpad a pomaly už začnem aj nosiť zvyšný materiál do garáže.























Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára