nedeľa 19. júna 2011

Podlaha je doma

Dnes sme išli pre podlahu. Vedel som, že sa nanosíme.


Hlásili, že bude pršať, tak som mal trochu strach. Nakoniec nepršalo. O 10:30 som došiel pre Pištu a nahodil som záhradku na moje auto. Vyrazili sme do predajne. Tam bol iný pracovník, no a ešte sám. Najskôr mi oznámil, že jeden balík mi ešte doručia v pondelok. Druhá správa bola, že podložka pod parkety je 5,5 mm a nie 6 mm. Ale vlastnosti má tie isté, lebo je hutnejšia a lacnejšia. Takže mi ešte vrátia 31,20 eur (nová cena je 1 777,75 eur). Potom zamkol predajňu a išiel nám odomknúť sklad. Najskôr sme chvíľu hľadali moju zásielku, ani som tie parkety nespoznal. Keď som ale zbadal tú paletu, tak som skoro padol. Obrovská masa 44 ks balení a k tomu ešte dva kotúče fólie, 17 ks balení podložiek. Začali sme nakladať Oktávku, až bola tak ťažká, že blatníky padli nad koleso. Do mojej Fabky som naložil 9 ks balení a parofólie. Potom išla časť podložiek ku mne, časť k Pištovi. Na záhradku som nahodil ešte 4 balíky líšt a vyrazili sme domov. Zvyšok sme museli zobrať neskôr.

Doma sme najskôr povykladali z Oktávie parkety pred bránu. Ja som vyniesol na byt podložky. Potom sme postupne vyniesli parkety k výťahu, naložili do výťahu, vyložili u mňa pred dverami a ponosili do bytu. Keď sme takto vynosili všetky parkety, vyniesol som na byt ešte lišty a Fábiu nechal na parkovisku. Vrátili sme sa do predajne pre zvyšok. Predavač mi povedal, že mi mal dať len 16 podložiek, takže v utorok keď pôjdem po zvyšné balenie im prinesiem jedno balenie podložky. Okrem toho mi dal 3 tmely, ktoré mi dal v odtieni dubu (pôvodne to bola podľa objednávky šedá). Ešte mi dal aj 3 balenia klipov, ktorými sa prichytia lišty do steny. Naložili sme aj zvyšok a išli pred dom. Tam sme zase vyložili Oktáviu, ale než sme vyložili moje auto, Pišta si zabuchol kľúče v kufri. Tak išiel domov po druhé a vrátil sa s Domkom. Mohli sme teda odomknúť aj moje auto, lebo tašku s dokladmi som mal v Oktávke. Vyložili sme parkety aj z môjho auta k zvyšným pred bránu. Domko nám držal dvere a tak sme ich ponosili k výťahu. Potom časť išla pred moje dvere a ja som ich nosil do bytu. Pišta zatiaľ naložil 2 várky do výťahu a konečne boli u mňa na byte. Chalani išli domov a ja som ešte ponosil na byt fólie, tmely a klipy. Po druhej som konečne išiel domov, už som nič nerobil.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára