utorok 21. júna 2011

Parkety skompletizované

Po práci som išiel najskôr pre parkety a potom robiť.


Najskôr som išiel do Carpet House odniesť jeden balík podložiek a vyzdvihnúť si chýbajúce balenie podlahy. Peniaze mi pošlú zajtra na účet. Okrem toho sme sa bavili o prípravkoch na ochranu podlahy a odporučil mi Bona. Majú k dispozícii mop, ktorý má nádržku na striekanie už riedenej tekutiny. Stojí okolo 50 eur, ale ešte ho nepotrebujem.

Potom som išiel na byt, vyniesol som balík, prezliekol som sa a začal brúsiť. Najskôr ostrovček, potom som vybrúsil celú kuchyňu a začal brúsiť tieniacu stenu a predel. Potom som zarobil tmel a došiel Pišta. Než som začal tmeliť, Pišta začal brúsiť obývačku - radiátor, strop vo veľkej časti a potom v malej. Ja som vytmelil podhľad v kuchyni, potom predel a nakoniec som vytmelil v kúpeľni kábel a zvyšok minul na zahladenie lepidla od Dušana. O 19:15 som išiel domov.










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára