utorok 21. decembra 2010

ADLO

Včera som bol v predajni objednať si dvere.


Po práci som išiel do predajne ADLO a na základe obhliadky som si objednal dvere. Celková cena s prácami bude 1197 Eur. Je to dosť, ale budem mať dvere bezpečnostnej triedy 3, aj vložku. Zárubňa bude tmavohnedá, na mieru. Dvere budú ADUO, v tmavej kombinácii laminát javor kráľovský.



Prah bude tmavohnedý - getta 711.


Ako doplnky budem mať panoramatický priezorník 180 stupňový, retiazku zadarmo, prekryté kovanie Rostex R1 hranaté, guľa - kľučka (odporučila mi toto za 99 Eur, lebo mali aj o 30 Eur lacnejšiu verziu, ale to sa dá lepšie uchopiť kliešťami a vedia sa mi ľahšie dostať k zámku). Všetky doplnky budú chrómové. Kľúčov dostanem 5 a ostatné mi dorobia len s kartičkou u nich v predajni, popr. u zazmluvnených partnerov.




Zaplatil som zálohu 200 Eur. Zvyšok zaplatím prevodom na účet. Telefonicky si dohodnem výmenu podľa môjho uváženia. nakoniec nevyužijem provizórne dvere za 26 Eur, lebo aj tak mi musia namontovať dvere spolu so zárubňou a keď by ich zvesili, museli by mi ich nechať niekde na byte. To by sa zašpinili a zaniesli rovnako. Preto im zavolám, keď budem mať všade stierky a len v chodbe mi bude chýbať jedna stena. Tú dočistím neskôr.

Po práci som bol na byte prilepiť ešte raz dosku. Na jednom rohu mi však odpadlo lepidlo, takže slabo drží. Ale aj tak som dosku prilepil a podlepím túto časť neskôr, podľa toho ako bude doska držať.

2 komentáre: